تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۹۶
242 بار مشاهده
0

فیلمی پرتنش،قهرمان‌محور و پر از لحظه‌های ناب بیم و امید و ایثار

فیلمی پرتنش،قهرمان‌محور و پر از لحظه‌های ناب بیم و امید و ایثار

محمد تفرشی : نکات مثبت فیلم به وجود قهرمان و سیر تغییر وی،استفاده‌ی بجا از فضاهای مکانی متنوع،جایگاه مناسب کشش و تعلیق،کاشت‌های داستانی و در خدمت قراگرفتن عوامل فنی چون صداگذاری و ریتم مناسب اشاره نمود.

بیست و یک روز بعد فیلمی پر کشش است که از بطن اصول سینمای کلاسیک بیرون می آید.
فیلم دارای قهرمانی ست که در بستر اجتماعی که زندگی میکند اغلب برای حل مشکلات خود به راه های تقلب گونه پناه می آورد و هم زمان با حل آنها و درگیری با مسائل بزرگتر،سیر تغییر و رشد را طی میکند تا در نهایت از طریق توانایی هایش رو به روی مشکلات بایستد.شاید بتوان از نکات مثبت فیلم به وجود قهرمان و سیر تغییر وی،استفاده ی بجا از فضاهای مکانی متنوع،جایگاه مناسب کشش و تعلیق،کاشت های داستانی و در خدمت قراگرفتن عوامل فنی چون صداگذاری و ریتم مناسب اشاره نمود.

ساره بیات در فیلم بیست و یک روز بعد

ساره بیات در فیلم بیست و یک روز بعد

اما نکته ای که سبب گردید خرده پیرنگ ابتدا و انتهای فیلم بیرون بزند،داستان فروش ایده ی فیلم نامه ی پسر قهرمان در دفتر تهیه کننده بود.داستانی که عملا اگر نبود با فیلمی یکپارچه و پرتعلیق رو به رو بودیم.
البته نباید ازاین نیز گذشت که رابطه ی علت و معلولی در برخی گره ها در داستان مشخص نبود مثلا به راحتی میتوانست چک برگشتی توسط کسی که پسر دوربین برادرش را خراب کرده با حضور پسر در بانک نقد شود و یا موارد دیگر..
در کل بیست و یک روز بعد فیلم شریفی ست که با دیدن آن لبخند و غم را با صحنه صحنه ی پر تعلیق فیلم تجربه می کنید.شما آدمهای خوشبختی هستید اگر به تماشای این فیلم بنشینید.




دیدگاه شما در مورد مطلب بالا چیست؟


300 کاراکتر باقیمانده

CAPTCHA
Change the CAPTCHA code
هنوز نظری در این مورد درج نشده است.